Toimitusehdot

 

Voimassa 01.06.2016 alkaen

 

 

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

TILAUKSEN KÄSITTELY JA TOIMITUSAIKA

Saapunut tilaus käsitellään 1-2 arkipäivän sisällä, pääsääntöisesti jo heti tilauspäivänä. Arkipäivisin ennen kello 15.00 tulleet kirjetilaukset postitetaan aina samana päivänä. Pakettitoimituksemme voit noutaa yleensä 2-3 arkipäivän sisällä tilauksesta, tai jopa seuraavana päivänä riippuen paketin käsittelystä kuljetuksissa. Paketti säilytetään noutopaikassa 2 viikkoa jonka jälkeen se palautetaan varastollemme. Huomioithan että paketin noutamisesta ilmoitetaan vain kerran.

Poikkeavista toimitusajoista ilmoitamme Uutiset-osiossamme.

TILAUSVAHVISTUS

Tilauksen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostilla. Tarkistathan että tilauksen yhteydessä kirjoitat sähköpostiosoitteesi oikein. Tilausvahvistuksessa näkyy tilatut tuotteet ja maksetut maksut. Tilausvahvistus toimii jatkossa myös laitteiden takuukuittina kuitin lisäksi.

TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT


Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjeellä tai pakettina, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella.

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voit maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Collector Bank lasku, Jousto lasku/osamaksu sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oy:n sivuston kautta. Maksutapana on myös Everyday joustoluotto ja tilisiirto ennakkomaksuna. Nordea pankista tehdyt tilisiirtomaksut näkyvät heti samana päivänä, muiden pankkien tilisiirrot näkyvät 1-2 arkipäivän kuluessa.

Maksut Luottokunnan kautta luottokorteilla
Mikäli haluat maksaa Luottokunnan kautta Visa, MasterCard tai Visa Electron maksulla, Raskauskeiju toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Raskauskeiju vastaa siis ainoastaan tuotteen markkinoinnista, toimituksesta sekä mahdollisten reklamaatioiden hoitamisesta. Voit tarpeen vaatiessa osoittaa reklamaation myös Paytrail Oy:lle.

Paytrail Oy toimii Luottokunnan kautta tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oy on myös maksun saaja.

Paytrail Oy
y-tunnus: 2122839-7
Ylistönmäentie 26
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Ennakkotilisiirto
Postitamme tilatut tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillä. Maksusuoritukset osoitetaan Nordea tilille  FI42 1146 3001 0875 99 saajana TR Products oy. Tilausvahvistuksessa saa tarkat maksutiedot viitenumeroineen.

Jos maksuna on ennakkotilitilisiirtomaksu, pidämme tilauksen tuotteet varattuna 5 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.

Everyday joutoluotto - joustavasti kerralla tai kk-erissä

Ostaessasi Everyday:llä saat käyttöösi vähintään 300€:n jatkuvan luoton verkko-ostosten tekemiseen. Sopimus on voimassa toistaiseksi. Voit maksaa halutessasi ostoksen laskulla kerralla, jolloin saat keskimäärin 45 vuorokautta maksuaikaa ostoksellesi tai voit maksaa kätevästi luotolla kuukausierissä.

Maksutavat:

1. Laskulla kertasuorituksena

  • Ei lisäkuluja, mikäli ostos maksetaan kokonaisuudessaan eräpäivään mennessä, todellinen vuosikorko tällöin on 0 %.
  • Eräpäivä seuraavan kuukauden lopussa.

2. Luotolla kuukausierissä

  • Minimilyhennys 1/5 laskun loppusummasta, kuitenkin vähintään 20€.
  • Eräpäivän jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan kuukausikorkoa 5 %.
  • Tyypillisen 500€:n luottosumman todellinen vuosikorko on 48,52 %.

Everyday:llä voi maksaa täysi-ikäinen hyvin raha-asiansa hoitava Suomen kansalainen. Sopimuksen allekirjoitus tapahtuu omilla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla. Everyday tarkistaa maksajan henkilöluottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:stä sekä henkilötiedot väestötietojärjestelmästä. Uusille asiakkaille myönnettävä rahoitus on vähintään 300 euroa. Asiakkuuden kehittyessä on mahdollista hakea rahoitusta jopa 2000 euron ostoksiin.

Lisätietoja tästä.

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT


Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Nimikoiduilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Testit tulee palauttaa avaamattomina ja myydyissä seteissä.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ilmainen ja helppo palautus


Palautus on nopeaa. Pakkaa palauttamasi tavara huolellisesti jo kotona ja laita mukaan yhteystietosi ja IBAN tilinumerosi palautusta varten.

  • Alle 2 kg lähetyksen (kirje/maksikirje) voit palauttaa kirjelaatikkoon TAI
  • Pakettipalautukseen saat ASIAKASPALAUTUS 14-osoitekortin postista jonka täytät ja kiinnität palautuksen päälle.
  • Huomioithan että postiennakolla palautettuja tuotteita emme lunasta.

 

Kirjoita osoitteeksi:
Asiakaspalautus 627937
TR Products oy
Lukkolankatu 13
36280 Pikonlinna

 

  • Palautus onnistuu missä tahansa Matkahuollon toimipisteessä. Ota palautuksen lisäksi mukaasi palautuskoodimme 9522797. Osoitekortti paketin päälle tulostetaan toimipisteessä. Palautus on asiakkaalle ilmainen.


“Kuluttajalla on oikeus kokeilla etämyyntituotetta kotona, koska ostopäätös tehdään yleensä vain kuvan ja tekstin perusteella eikä tuotetta voi silloin tutkia. Pääsääntö on, että kokeilun ja tutkimisen voi tehdä kuten myymälöissä. Tuotetta ei kuitenkaan saa ryhtyä käyttämään.” Kuluttajasuojalaki

"Kuluttaja voi kokeilla ja tutkia etämyyntituotetta samalla tavalla kuin myymälöissä. Kuluttaja voi avata etämyynnin kodinkonepaketit ja lukea käyttöohjeet, vaikka tuote ei olekaan enää palautettaessa avaamattomassa paketissa. Vaatteita ja kenkiä saa sovittaa. Käyttäminen on eri asia kuin kokeileminen." Kuluttajasuojalaki

Tuotteiden vaihtaminen on nopeaa ja ilmaista


Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, voit tehdä sen helposti.
Tee uusi tilaus verkkosivuiltamme ennakkotilisiirtona ja ilmoita vaihdosta sähköpostiimme info (ät) raskauskeiju.fi. Mikäli vaihdat halvempaan tuotteeseen, maksamme erotuksen tilillesi. Mikäli vaihdat kalliimpaan tuotteeseen lähetämme sinulle erillisen laskun sähköpostilla ylimenevästä osuudesta. Helppoa ja nopeaa! Huomioithan että vaihdettavan tuotteen tulee olla vaihtohetkellä käyttämätön, pesemätön ja virheetön, sekä alkuperäisessä pakkauksessa pakattuna.

Pakkaa vaihtotuote huolellisesti jo kotona ja laita mukaan yhteystietosi ja tilinumerosi mahdollista palautusta varten.

  • Alle 2 kg lähetyksen (kirje) voit palauttaa kirjelaatikkoon TAI
  • Pakettipalautukseen saat ASIAKASPALAUTUS 14-osoitekortin postista jonka täytät ja kiinnität palautuksen päälle.
  • Huomioithan että postiennakolla lähetettyjä tuotteita emme lunasta.

 

Kirjoita osoitteeksi:

Asiakaspalautus 627937
TR Products oy
Lukkolankatu 13
36280 Pikonlinna

 

  • Vaihtotuotteen palautus onnistuu missä tahansa Matkahuollon toimipisteessä. Ota palautuksen lisäksi mukaasi palautuskoodimme 9522797. Osoitekortti paketin päälle tulostetaan toimipisteessä. Vaihto on asiakkaalle ilmainen.

MAKSUNPALAUTUS

Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Mikäli koko tilaus palautetaan, maksamme myös postikuluosuuden takaisin. Palautusmaksu siirretään Nordea pankin tililtä. Nordea pankin tileillä palautus näkyy samantien, muilla pankeilla siirto näkyy 1-2 arkipäivän kuluessa. Pyrimme hoitamaan maksunpalautukset mahdollisimman pian palautuksen saapumisesta. Asiakas on vastuussa siitä että IBAN tilinumero on ilmoitettu palautuksen yhteydessä.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee virheestä ilmoittaa välittömästi osoitteeseen info (ät) raskauskeiju.fi.

  • Kadonneesta tilauksesta tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme viimeistään viikon (7 arkipäivää) kuluttua tilauksesta. Tämän jälkeen tehtyjä ilmoituksia emme hyvittä.
  • Ilmoitus virheellisestä toimituksesta on tehtävä viiden (5) päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
  • Ilmoitus viallisesta tuotteesta on tehtävä viiden (5) päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
  • Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittämästi reklamaatio postiin.

 

TAKUUAJAT JA HUOLTO

Säilyttäkää saamanne tilausvahvistus tai tuotteen mukana saamanne kuittikopio, jotka toimivat takuutodistuksena. Myymämme laitteiden takuut vaihtelevat 6kk-12kk. Takuuaika ilmoitetaan aina erikseen tuotekuvauksessa. Takuuasioissa kuluttaja ottaa yhteyttä jälleenmyyjään sähköpostilla.

YLIVOIMAINEN ESTE (force majeure)

Raskauskeiju ei vastaa jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Raskauskeijun vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta. Näitä ovat sota, luonnonmullistukset, viesti- tai tuontikielto, viranomaisen päätös, yleisen liikenteen häiriintyminen tai muu vastaava Raskauskeijun toimintaa vaikeuttava tai estävästä toiminta.

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa käyttöehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin käyttöehtoihin.
Raskauskeiju käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Raskauskeiju sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.